Crosstraining

Oletko valmis olemaan vahvempi, kestävämpi, ketterämpi ja notkeampi kuin koskaan?

Mikäli vastasit kyllä, tämä harjoittelumuoto on sinulle!

Crosstraining

Mitä se on?

Crosstraining harjoittelu on monipuolista toiminnallista treenaamista, ja jossa käytetään kehoamme monipuolisesti ja kokonaisvaltasisesti, siten että olemme tämän harjoittelun myötä terveempiä ja toimintakykyisempiä kuin koskaan.

Harjoituksissa käytetään vapaita painoja kuten levytankoa, käsipainoja ja kahvakuulia, sekä treenetaan kehonpainolla. Tämä harjoittelumuoto tuo sinulle treenatn, vahvan ja hyvinvoivan kehon.

Harjoittelu on erittäin mielekästä ja koukuttavaa treenien monipuolisuuden ja vaihtelevuuden vuoksi.

Crosstraining harjoittelu tulee muokkaamaan kehonkoostumustasi, rasva palaa ja lihakset vahvistuvat ja kasvavat.

Kenelle?

Aivan tavallisille ihmisille, miehille ja naisille!
Hyödyt sinulle:

  • Saat lisää voimaa ja lihasmassaa sekä kehonkoostumuksesi muokkautuu
  • Toimintakykyä, urheilullisen olemuksen
  • Liikkuvuutta, koordinaatiota ja tasapainoa
  • Jatkuvasti kehittyviä treenejä monipuolisella välineistöllä
  • Ammattivalmentajan viikon jokaiseen treeniisi
  • Treenikavereita ja hauskoja hetkiä

Miksi?

  • Yhdessä treenaaminen on paljon hauskempaa!
  • Toimintakykysi paranee, esim kantaminen, nostaminen, ponnistaminen, vetäminen helpottuu huomattavasti
  • Kehonkoostumus paranee -> ulkoiset positiiviset muutokset
  • Mieliala kohenee, positiivinen psyykkinen vaikutus
  • Et voi koskaan tehdä liikkeitä väärin, valmentaja aina paikalla
  • Tulet olemaan vahvempi kuin koskaan aiemmin

Miten aloitan?

Crosstraining tunnit aloitetaan käymällä peruskurssi. Peruskurssi kuuluu ilmaiseksi 12 kk asiakkuuteen joka on otettu 13.2.2020 jälkeen.

Suosittelemme vähintään kahta (2) voimatreeniä/viikko. Tunnit on jaoteltu siten, että parhaan mahdollisen hyödyn saat käymällä kaikilla kolmella voimatunnilla. Voima 1, 2 ja 3.

MUISTA KEVENTÄÄ HARJOITTELUA 4 viikon välein. Lisäksi ryhmäliikuntatunneistamme voit valita 1-2 mieluista oheisharjoitusta, esim. ylävartalotreeni & jooga.

Hyvä tietää

Tunneilla ei treenata mitä sattuu.

  • Harjoitteluun on tehty nousujohteinen ohjelmointi, joka takaa kehityksen lihaskunnossa ja voimatasoissa. Tunneilla treenataan vapailla painoilla, kuten levytangoilla, kahvakuulilla, kehonpainolla ja erilaisilla toiminnallisen harjoittelun välineillä (pallot, säkit, köydet, kuminauhat jne.. )

Tunneilla jokainen treenaa oman tasonsa mukaisesti.

  • Valmentaja on jokaisessa treenissä apunasi jotta harjoittelet oikeilla painoilla. Turvallisuus on arvoistamme suurin ja tehokkuuden edellytys. Annamme sinulle aina myös tarvittaessa vaihtoehtoisia liikkeitä.

Harjoitellaan pareittain.

  • Hyvä yhteishenki kuuluu olennaisena osana harjoitteluumme! Tsempataan ja varmistetaan kaverille. Asiakkaamme ovat löytäneet paljon uusia kavereita, joiden kanssa ovat tekemisissä jopa treenien ulkopuolella.

Tunnit koostuvat:

  • huolellisesta alkulämmittelystä
  • voima/taito osiosta
  • avustavista liikkeistä/päivän treenistä

Herääkö sinulla kysyttävää? Mitityttääkö sopiiko Crosstraining sinulle? Soita meille! p. 040 587 9154 / Nina niin katsotaan!