Crosstraining peruskurssi

Aloita toiminnallinen harjoittelu super suositulla peruskurssillamme! Vuoden viimeiselle peruskurssille ilmoittautuminen avattu!

Crosstraining peruskurssilla aloitat harjoittelun oikein ja turvallisesti sekä pääset treenaamaan yhdessä samanhenkisten kanssa!

Opit treenaamisen tärkeimmät peruspilarit ja vaativimpienkin liikkeiden oikeoppiset suoritustekniikat.

Palautteita kurssista!

”Iloisia, tsemppaavia ja asiantuntevia ohjaajia. Toivat mukanaan energiaa treeneihin.”

Kiiiiitos! Vihdoin osaan tehdä kyykyt siten että ne tuntuu siellä missä niiden pitääkin

Kurssi oli todella opettavainen

Ohjaajat asiantuntevia, todella mukavia ja kannustavia. Hyväksyvä asenne! Kannustaminen todella mukavaa.

Kivat tehokkaat lopputreenit! Tekniikoista tärkeät yksityiskohdat.

”Huikeat systeemit teillä! Hyvin suunniteltu, toimiva kokonaisuus!”

Seuraava alkava kurssi

Syyskuun peruskurssi KÄYNNISSÄ
Kurssin kesto 31.8. – 24.9.2021

Tapaamiset (á 60 min)
Tiistaisin klo. 19:15 ja perjantaisin klo. 18:15

Vuoden viimeinen peruskurssi alkaa 26.10.2021

Kurssin kesto 4 viikkoa
Tapaamiset tiistaisin klo. 19:15 ja perjantaisin klo. 18:15 (á 60min)

Kurssille osallistuvalla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta Crosstraining harjoittelusta tai tankoliikkeistä.

Hinta: 149€ / koko kurssi 1kk
Mikäli ostat 24 kk tai 12 kk asiakkuuden meille, sisältyy kurssi niihin veloituksetta. Tämän voit päättää kurssin alettua otatko asiakkuuden.

Kenelle?

  • Naisille ja miehille
  • Sinulle joka haluat harjoitella turvallisesti ja tehokkaasti
  • Sinulle joka olet valmis saamaan urheilullisen olemuksen ja et pelkää muokata kehonkoostumustasi
  • Sinulle, joka olet perusterve, sinulla ei ole vakavia liikerajoituksia/kiputiloja. Pienet ruhjeet eivät menoa haittaa
  • Sinulle, joka haluat lisää voimaa, lihasmassaa ja liikkuvuutta kehoosi sekä kohottaa kuntoasi!
  • Sinulle, joka haluat oppia ja saada treenaamisen peruspilarit kuntoon valmentajan ohjauksessa!

Mitä sinä saat?

  • Opit kurssin aikana oikeaoppiset tekniikat tangolla tehtävistä isoista moninivelliikkeistä kuten kyykyistä, maastavedoista, punnerruksista.
  • Opit kahvakuulaliikkeiden perusteet
  • Opit treenityylimme perusteet
  • Opit jokaisella kerralla uuden taidon josta on hyötyä kaikkeen harjoitteluun loppuelämäksesi
  • 8 x tapaamiset pienryhmässä á 60 min.
  • Saat ammattivalmentajan jokaiseen harjoitukseesi
  • Saat kurssikuukauden ajalle rajattoman pääsyoikeiuden kaikille tunneillemme sekä Open Gymille.

98% kurssin käyneistä suosittelisi sitä kaverilleen

Lupaamme sinulle kurssilta täydelliset eväät Crosstraining tunneillemme, jossa saat: voimaa, lihasmassaa, liikkuvuutta ja kestävyyskuntosi kohenee!

Toiminnallinen harjoittelu on monipuolista ja tehokasta – se perustuu siihen että kehon isot lihakset tekevät yhdessä töitä, emme eristä liikkeitä ja lihaksia vaan käytämme kehoamme suuntiin ja asentoihin joihin se on luotu! Tule mukaan ja innostu!

Mikäli et ole tyytyväinen kurssiin, saat rahasi takaisin

Olemme valmentaneet kurssillamme useita satoja ihmisiä. Peruskurssimme on viimeisen päälle hiottu kokonaisuus toiminnallisesta harjoittelusta, jo neljättä vuotta!

Kurssi toteutetaan korona-aikana 12 hlö pienryhmässä ja huolehdimme tehokkaasta välineiden ja tilojen puhdistamisesta sekä turvaväleistä. HUOM! Mikäli koronatilanteeseen tulee sellaisia muutoksia, että joudumme siirtämään kurssin aloitusta myöhemmäksi, niin emme veloita sinulta kurssimaksua jos uudet päivämäärät eivät sovi sinulle.

Huom! Mikäli et pääse osallistumaan kaikille kurssin kerroille, voit korvata kerran seuraavan ryhmän matkassa. Kursseja alkaa joka kuukausi.

PERUSKURSSIN SISÄLTÖ

Jokaisella kerralla opettelemme tekniikkapainotteisesti kyseisen päivän liikkeet ja teemme loppuun ”päivän treenin”.

1. KERTA

  • Oikeaoppinen lämmittely
  • Kehonpainokyykky
    – Kyykyn oikea linjaus ja syvyys
  • Etunojapunnerrus
  • Keskivartaloharjoitteet 

2. KERTA

  • Etuheilautus kahvakuulalla
  • Etukyykky
  • Takakyykky

3. KERTA

  • Hiihto- ja soutulaitteet
  • Maastaveto
  • Sumomaastaveto

4. KERTA

  • Wall Walk / Käsilläseisominen
  • Pystypunnerrus
  • Vauhtipunnerrus
  • Thruster

5. KERTA

  • Yhden käden etuheilautus
  • Rinnalleveto + työntö kahvakuulalla
  • Tempaus kahvakuulalla
  • Wallball
  • Penkkipunnerrus

6. KERTA

  • Takakyykky
  • Suorinjaloin maastaveto
  • Leuanveto ja eri leuanvetovariaatiot

7. KERTA

  • CT Voima 1 treeni – alavartalopainotus

8. KERTA

  • CT Voima 2 treeni – ylävartalopainotus

Kurssin käytyäsi olet etevä käymään Crosstraining Voima tunneillamme.
Crosstraining voima tunneillemme osallistuvalta edellytetään peruskurssin käymistä. Peruskurssista saat turvallisen ja oikeaoppisen startin kaikille tunneille!

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Huomaathan että ilmoittautuminen on sitova. Ennen valmennuksen alkua valmennuksen voi perua lääkärintodistusta vastaan.

CrossFit Jyväskylä