Lukujärjestys 06.01. – 05.04.2020

Boxcircuit = kuntonyrkkeilyvaikutteinen toiminnallinen treeni, jossa hiki virtaa ja rasva palaa. Sopii kaikille!

Booty + CORE = Ent. vatsa-peppu treeni. Tällä tunnilla harjoitellaan nimensä mukaisesti erityisesti pakaraa, reisiä ja vatsaa. Super tunti joka ei jätä ketään kylmäksi! Sopii kaiken tasoisille.

CT voima = Voimaa ja lihaskuntoa, kehonkoostumuksen muokkaamista, tiimityöskentelyä ja onnistumisia! Tunti koostuu alkulämmittelystä, päivän voimaliikkeistä sekä loppuhapotuksesta joka buustaa aineenvaihduntaa. Sopii kaikille CT aloituskurssin käyneille.

Voimala Basic = Super suosittu perus tuntimme. Koko kropan lihaskunto + syketreeni, joka sopii aivan kaiken tasoisille!

CT kestävyys = CT Voima tunteja pidempiä sarjoja ja astetta hikisempää menoa! Suositellaan CT aloituskurssin käyneille.

Good Morning- workout = Starttaa päivä lempeästi mutta tehokkaasti. Tämä tunti virittää sinut loistavasti päivään. Liikkuvuus, syke, ja lihaskuntoliikkeet vuorottelevat mukavasti. Sopii kaikentasoisille.

HIIT + core = High Intensity Interval Training. Intensiivinen kovasykkeinen tunti, joka buustaa aineenvaihduntaa ja saa hien virtaamaan. HIIT osuus 30 min jonka jälkeen 15 minuutin keskivartalotreeni.

Mobility’30 = Puolen tunnin liikkuvuutta lisäävä tunti. Suositellaan yhdistettäväksi edeltävään tai jälkimmäiseen treeniin.

Liikkuvuus & Kehonhuolto = Kehonhuoltotunti jota suosittelemme ihan jokaiselle. Tunnilla tehdään liikkuvuutta lisääviä ja avaavia harjoituksia, venytyksiä ja jokaisen tunnin lopussa rentoutusharjoitus. Ihana tunti!

Bodyweight training = kehonpainotreeni. Tunnille on otettu vaikutteita mm. voimistelusta, joogasta, akrobatiasta ja voimaharjoittelusta. Liikkeet varioitavissa jokaisen omalle tasolle sopiviksi. Tule ja ihastu!

Kahvakuula + core = Lihaskuntoa ja sykettä! Kahvakuula on tehokas ja monipuolinen väline. Tunnilla tehdään erilaisia kahvakuulaheilautuksia sekä lihaskuntoliikkeitä kuulan avulla. Lopussa erillinen keskivartaloa vahvistava osio.

Yin Jooga = kehon ja mielen palautumista parhaimmillaan. Tunnilla tehdään pitkiä venytyksiä, ja syvennytään rauhoittumaan hetkeen. Suosittelemme rauhoittamaan jokaisen sunnuntai- illan tähän jooga harjoitukseen.

CT omatoimi = Päivän treeni odottaa sinua valmiina salilla, treeni tehdään itsenäisesti ilman ohjaajaa.

Vihreällä merkatut ovat valmennusryhmiämme. Lisätiedot ja ilmoittautumiset täällä.