Crosstraining peruskurssi

Tervetuloa aloittamaan Crosstraining harjoittelu Voimalalla!

UUTTA! Vastasimme toiveisiinne! Lisäsimme peruskurssille 2 tapaamiskertaa – kurssin kesto nyt 8 kertaa!

Tämä kurssi vie sinut mukanaan toiminnallisen harjoittelun maailmaan.

Lupaamme sinulle voimaa, lihasmassaa, liikkuvuutta ja kuntosi kohenee! Toiminnallinen harjoittelu on monipuolista ja tehokasta – se perustuu siihen että kehon isot lihakset tekevät yhdessä töitä, emme eristä liikkeitä ja lihaksia vaan käytämme kehoamme suuntiin ja asentoihin joihin se on luotu! Tule mukaan ja innostu!

  • Tammikuun kurssi 5.1. – 28.1.2021
  • Tapaamiset tiistaisin ja torstaisin klo. 19:15-20:15

Helmikuun kurssin ilmoittautuminen auki

  • Helmikuun peruskurssi 2.2. – 25.2.2021
  • Tapaamiset tiistaisin ja torstaisin klo. 19:30-20:30

Kurssilla opit vaativienkin liikkeiden oikeoppiset suoritustekniikat, aloitat harjoittelun oikein ja turvallisesti sekä pääset treenaamaan yhdessä samanhenkisten kanssa!

Kurssille osallistuvalla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta Crosstraining harjoittelusta tai tankoliikkeistä.

Hinta: 149€ / koko kurssi 1kk
Mikäli ostat 24 kk tai 12 kk asiakkuuden meille, sisältyy kurssi niihin veloituksetta.

Kurssi toteutetaan 12 hlö pienryhmässä ja huolehdimme tehokkaasta välineiden ja tilojen puhdistamisesta sekä turvaväleistä.

Huom! Mikäli et pääse osallistumaan kaikille kurssin kerroille, voit korvata kerran seuraavan ryhmän matkassa. Kursseja alkaa joka kuukausi.

PERUSKURSSIN SISÄLTÖ

Jokaisella kerralla opettelemme tekniikkapainotteisesti kyseisen päivän liikkeet ja teemme loppuun ”päivän treenin”.

1. KERTA

  • Käymme läpi mitä oikeaoppinen lämmittely sisältää ja toteutamme sen
  • Kehonpainokyykky + maljakyykky – kyykyn oikea linjaus ja syvyys
  • Etunojapunnerrus – selän, keskivartalon ja käsien asento
  • Keskivartaloharjoitteet 

2. KERTA

  • Etuheilautus kahvakuulalla
  • Etukyykky
  • Takakyykky

3. KERTA

  • Hiihto- ja soutulaitteet
  • Maastaveto
  • Sumomaastaveto

4. KERTA

  • Wall Walk / Käsilläseisominen
  • Pystypunnerrus
  • Vauhtipunnerrus
  • Thruster

5. KERTA

  • Yhden käden etuheilautus
  • Rinnalleveto + työntö kahvakuulalla
  • Tempaus kahvakuulalla
  • Wallball
  • Penkkipunnerrus

6. KERTA

  • Takakyykky
  • Suorinjaloin maastaveto
  • Leuanveto ja eri leuanvetovariaatiot

7. KERTA

  • CT Voima 1 treeni – alavartalopainotus

8. KERTA

  • CT Voima 2 treeni – ylävartalopainotus

Kurssin käytyäsi olet etevä käymään Crosstraining Voima tunneillamme.
Crosstraining voima tunneillemme osallistuvalta edellytetään peruskurssin käymistä. Peruskurssista saat turvallisen ja oikeaoppisen startin kaikille tunneille!

Ryhmäkoko max. 14 henkilöä.

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Huomaathan että ilmoittautuminen on sitova. Ennen valmennuksen alkua valmennuksen voi perua lääkärintodistusta vastaan.

Kenelle?

  • Naisille ja miehille
  • Sinulle joka haluat harjoitella turvallisesti ja tehokkaasti
  • Sinulle joka olet valmis saamaan urheilullisen olemuksen ja et pelkää muokata kehonkoostumustasi
  • Sinulle, joka olet perusterve, sinulla ei ole vakavia liikerajoituksia/kiputiloja. Pienet ruhjeet eivät menoa haittaa

Mitä sinä saat?

  • Opit kurssin aikana oikeaoppiset tekniikat tangolla tehtävistä isoista moninivelliikkeistä kuten kyykyistä, maastavedoista, punnerruksista.
  • Opit kahvakuulaliikkeiden perusteet
  • Opit treenityylimme perusteet
  • Opit jokaisella kerralla uuden taidon josta on hyötyä kaikkeen harjoitteluun loppuelämäksesi
  • 8 x tapaamiset pienryhmässä á 60 min.
  • Saat ammattivalmentajan jokaiseen harjoitukseesi

Toiminnallinen harjoittelu - toimintakykyinen keho