Peruskurssi

Tervetuloa Voimalan treenien maailmaan!

Elokuun peruskurssi varattavissa N-Y-T

Peruskurssi vie sinut mukanaan toiminnallisen harjoittelun maailmaan. Opit vaativienkin liikkeiden oikeat tekniikat, aloitat harjoittelun oikein ja turvallisesti ja pääset treenaamaan yhdessä samanhenkisten kanssa!

Crosstraining tunneillemme osallistuvalta edellytetään peruskurssin käymistä. Peruskurssista saat turvallisen ja oikeaoppisen startin kaikille tunneille!

Kun liike tehdään oikein, on harjoittelu turvallista, mukavaa ja kehittävää -> sinulle ei tule vammoja ja näin pystyt pääsemään tuloksiin joista et ehkä uskaltanut edes vielä haaveilla.

Valmentaja Nina

Kurssin jälkeen olet 100% etevä harjoittelemaan tunneillamme

Peruskurssin käyneitä meillä on jo useita satoja. Emme halua että olet huippu- urheilija. Sinusta voi kuitenkin tulla sellainen. asiakkaamme ovat rempseitä tavallisia ihmisiä.





SUUNNITELTU TÄYSIN TAVALLISILLE IHMISILLE

Tapaamiset torstaisin ja sunnuntaisin, yhteensä 6x 60 min. SAAT LISÄKSI 1kk rajattoman treenioikeuden Voimalalle.

ELOKUUN PERUSKURSSI AIKATAULU
max. osallistujamäärä 15 hlö.

Torstain tapaaminen klo. 19:15-20:15
Sunnuntain tapaaminen: klo. 13:30-14:30

Huom! Mikäli et pääse osallistumaan kaikille kerroille, voit korvata kerran seuraavan ryhmän matkassa.

  • to 6.8. klo 19:15-20:15
  • su 9.8. klo. 13:30-14:30
  • to 13.8. klo. 19:15-20:15
  • su 16.8. klo. 13:30-14:30
  • to 20.8. klo. 19:15-20:15
  • su 23.8. klo. 13:30-14:30

HINTA: Peruskurssi sisältyy uusiin 12kk asiakkuuksiin 13.2.2020 alkaen! Hinta 64€/kk.

Haluatko käydä ensin peruskurssin?
Hinta 149€/ kurssi

PERUSKURSSIN SISÄLTÖ

Jokaisella kerralla opettelemme tekniikkapainotteisesti kyseisen päivän liikkeet ja teemme loppuun ”päivän treenin”.

KERTA 1

  • Lämmittely: syke, liikkuvuus, vatsat
  • Kahvakuulaliikkeet = etuheilautus, yhden käden etuheilautus
  • Kehonpainokyykky – kyykyn oikea linjaus, syvyys!
  • Etunojapunnerrukset variaatioineen
    LOPPUTREENI: AMRAP (as many rounds as possible)

KERTA 2

  • Lämmittely
  • Etukyykky kepillä, zombie squat
  • etukyykky tangolla
  • maastaveto kahvakuulilla
  • maastaveto sumo
  • CORE! Lankkupito, kylkipito
    LOPPUTREENI: EMOM (every minute on the minute)

KERTA 3

  • Lämmittely
  • Takakyykky tangolla
  • Push press
  • Maastaveto tangolla
    LOPPUTREENI: For Quality

KERTA 4

  • Lämmittely
  • Kahvakuulaliikkeet = rinnalleveto + työntö, tempaus
  • Askelkyykyt
  • Suorinjaloin maastaveto / Hyvää huomenta
    LOPPUTREENI: With partner

KERTA 5

  • Lämmittely
  • Takakyykky/valakyykky
  • Rengassoutu, Leuanveto + variaatiot
  • Köysikiipeily
    LOPPUTREENI: I go, You go

KERTA 6

  • Lämmittely
  • Boksihypyt/boksiaskellus
  • Hyppynaru / tuplat
  • Thruster tangolla
  • CORE: T2B / Dragon flag
    LOPPUTREENI: ”party”

Ohjaajana Speed & Power voimavalmentaja Nina Välikangas, lue Ninasta lisää täältä.

Jos saisin toivoa yhden toivomuksen, se olisi että jokainen kävelevä ihminen kävisi tämän peruskurssin.

Oma terveyteni ja viikosta toiseen kovaa rasitusta kestävä kehoni on tämän kurssin oppien ansiota Meidän täytyy vahvistaa OIKEIN ja TURVALLISESTI kehoamme, jotta se voi hyvin. Oikeaoppiset tekniikat (ihan pikku pikku vinkitkin) voivat viedä harjoittelun ja elämän uudelle levelille Toivottavasti näemme tällä kurssilla!

Nina, Valmentaja, Yrittäjäja perustaja Voimalavki

“Kiitos!”

Vihdoin osaan tehdä kyykyt siten että ne tuntuu siellä missä niiden pitääkin

“Ammattitaito +++ “

Oli aivan loistavaa ohjausta. Turvallisuus edellä ja tekniikka heti perässä tai rinnalla. Hyvä, kannustava ja tsemppaava ilmapiiri.

“Wow!”

Mietin että miksi kukaan ei ole aikaisemmin kertonut minulle näitä asioita. Askelkyykyt ei enää satu polviin ja tekeminen tuntuu nyt tosiaan turvalliselta. Huikeeta ja KIITOS!

“Helppo tulla”

Koko kurssin ajan oli lämmin ja tervetullut sekä välittävä fiilis!

Ryhmäkoko max. 15 henkilöä. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Huomaathan että ilmoittautuminen on sitova. Ennen valmennuksen alkua valmennuksen voi perua vain lääkärintodistusta vastaan.

KENELLE?

  • Naisille ja miehille
  • Sinulle joka haluat harjoitella turvallisesti ja tehokkaasti
  • Sinulle joka olet valmis saamaan urheilullisen olemuksen ja et pelkää muokata kehonkoostumustasi
  • Sinulle, joka olet perusterve, sinulla ei ole vakavia liikerajoituksia/kiputiloja. Pienet ruhjeet eivät menoa haittaa

MITÄ SINÄ SAAT?

  • Opit kurssin aikana oikeaoppiset tekniikat tangolla tehtävistä isoista moninivelliikkeistä kuten kyykyistä, maastavedoista, punnerruksista.
  • Opit kahvakuulaliikkeiden perusteet
  • Opit treenityylimme perusteet
  • Opit jokaisella kerralla uuden taidon josta on hyötyä kaikkeen harjoitteluun loppuelämäksesi
  • 6 x tapaamiset pienryhmässä á 60min.
  • Saat ammattivalmentajan jokaiseen harjoitukseesi
Toiminnallinen harjoittelu - toimintakykyinen keho
Crosstraining Voima – tunti