Crosstraining peruskurssi

Aloita toiminnallinen harjoittelu peruskurssillamme – pienryhmässä

Peruskurssilla aloitat harjoittelun oikein ja turvallisesti sekä pääset treenaamaan yhdessä samanhenkisten kanssa! Opit treenaamisen tärkeimmät peruspilarit ja vaativimpienkin liikkeiden oikeoppiset suoritustekniikat.

Olemme valmentaneet kurssillamme useita satoja ihmisiä. Crosstraining peruskurssimme on viimeisen päälle hiottu kokonaisuus toiminnallisesta harjoittelusta, jo neljättä vuotta!

Kenelle?

  • Sinulle, joka haluat lisää voimaa, lihasmassaa ja liikkuvuutta kehoosi sekä kohottaa kuntoasi!
  • Sinulle, joka haluat oppia ja saada treenaamisen peruspilarit kuntoon valmentajan ohjauksessa!

Kurssille osallistuvalla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta Crosstraining harjoittelusta tai tankoliikkeistä.

Seuraavat alkavat kurssit – varaa paikkasi

Kevään 2021 peruskursseille otetaan mukaan max. 9 henkilöä.

  • Maaliskuun peruskurssi 9.3. – 1.4.2021
  • Tapaamiset tiistaisin ja torstaisin klo. 19:30-20:30
  • Huhtikuun peruskurssi 13.4. – 6.5.2021
  • Tapaamiset tiistaisin ja torstaisin klo. 19:30-20:30

98% kurssin käyneistä suosittelisi sitä kaverilleen

Lupaamme sinulle kurssilta täydelliset eväät crosstraining tunneillemme, jossa saat: voimaa, lihasmassaa, liikkuvuutta ja kuntosi kohenee!

Toiminnallinen harjoittelu on monipuolista ja tehokasta – se perustuu siihen että kehon isot lihakset tekevät yhdessä töitä, emme eristä liikkeitä ja lihaksia vaan käytämme kehoamme suuntiin ja asentoihin joihin se on luotu! Tule mukaan ja innostu!

Hinta: 149€ / koko kurssi 1kk
Mikäli ostat 24 kk tai 12 kk asiakkuuden meille, sisältyy kurssi niihin veloituksetta.

Kurssi toteutetaan korona-aikana 10 hlö pienryhmässä ja huolehdimme tehokkaasta välineiden ja tilojen puhdistamisesta sekä turvaväleistä. HUOM! Mikäli koronatilanteeseen tulee sellaisia muutoksia, että joudumme siirtämään kurssin aloitusta myöhemmäksi, niin emme veloita sinulta kurssimaksua jos uudet päivämäärät eivät sovi sinulle.

Huom! Mikäli et pääse osallistumaan kaikille kurssin kerroille, voit korvata kerran seuraavan ryhmän matkassa. Kursseja alkaa joka kuukausi.

PERUSKURSSIN SISÄLTÖ

Jokaisella kerralla opettelemme tekniikkapainotteisesti kyseisen päivän liikkeet ja teemme loppuun ”päivän treenin”.

1. KERTA

  • Käymme läpi mitä oikeaoppinen lämmittely sisältää ja toteutamme sen
  • Kehonpainokyykky + maljakyykky – kyykyn oikea linjaus ja syvyys
  • Etunojapunnerrus – selän, keskivartalon ja käsien asento
  • Keskivartaloharjoitteet 

2. KERTA

  • Etuheilautus kahvakuulalla
  • Etukyykky
  • Takakyykky

3. KERTA

  • Hiihto- ja soutulaitteet
  • Maastaveto
  • Sumomaastaveto

4. KERTA

  • Wall Walk / Käsilläseisominen
  • Pystypunnerrus
  • Vauhtipunnerrus
  • Thruster

5. KERTA

  • Yhden käden etuheilautus
  • Rinnalleveto + työntö kahvakuulalla
  • Tempaus kahvakuulalla
  • Wallball
  • Penkkipunnerrus

6. KERTA

  • Takakyykky
  • Suorinjaloin maastaveto
  • Leuanveto ja eri leuanvetovariaatiot

7. KERTA

  • CT Voima 1 treeni – alavartalopainotus

8. KERTA

  • CT Voima 2 treeni – ylävartalopainotus

Kurssin käytyäsi olet etevä käymään Crosstraining Voima tunneillamme.
Crosstraining voima tunneillemme osallistuvalta edellytetään peruskurssin käymistä. Peruskurssista saat turvallisen ja oikeaoppisen startin kaikille tunneille!

Ryhmäkoko max. 14 henkilöä.

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Huomaathan että ilmoittautuminen on sitova. Ennen valmennuksen alkua valmennuksen voi perua lääkärintodistusta vastaan.

Kenelle?

  • Naisille ja miehille
  • Sinulle joka haluat harjoitella turvallisesti ja tehokkaasti
  • Sinulle joka olet valmis saamaan urheilullisen olemuksen ja et pelkää muokata kehonkoostumustasi
  • Sinulle, joka olet perusterve, sinulla ei ole vakavia liikerajoituksia/kiputiloja. Pienet ruhjeet eivät menoa haittaa

Mitä sinä saat?

  • Opit kurssin aikana oikeaoppiset tekniikat tangolla tehtävistä isoista moninivelliikkeistä kuten kyykyistä, maastavedoista, punnerruksista.
  • Opit kahvakuulaliikkeiden perusteet
  • Opit treenityylimme perusteet
  • Opit jokaisella kerralla uuden taidon josta on hyötyä kaikkeen harjoitteluun loppuelämäksesi
  • 8 x tapaamiset pienryhmässä á 60 min.
  • Saat ammattivalmentajan jokaiseen harjoitukseesi
Toiminnallinen harjoittelu - toimintakykyinen keho